Forum Gra FRPG w świecie Leśnych Bezdroży - Strona Główna Gra FRPG w świecie Leśnych Bezdroży -
Gra FRPG/Storry telling - nieograniczone mozliwości dla graczy!
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Świat Gry

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Gra FRPG w świecie Leśnych Bezdroży - Strona Główna -> Dla Nowych
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
AdinArkin
Mistrz Gry


Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ankartan

PostWysłany: Wto 13:22, 11 Lip 2006    Temat postu: Świat Gry

Ankartan jest tyklo małym miastem-państwem na ogromnym Archipelagu Teketi. Poniżej opis całego tego ogromnego świata, podzielonego na sektory. Wszystko zaczerpnięte z tradycyjnej (oldschoolowej?) gry RPG "Leśne Bezdroża" (Produkcja Blazey & Bambus Combat Corporation)
Z powodu problemów technicznych z zamieszczaniem obrazów w poście daję link do map... Sorry za jakośc, robiłem to odręcznie ładnych parę lat temu, a aktualnie nie mam wartościowego programu do obróbki zdjeć.


Mapa Sektorów Teketi
[link widoczny dla zalogowanych]

Mapa Administracyjna Teketi
[link widoczny dla zalogowanych]



Opisy Świata wg Mapy Sektorów Teketi

A1 – Główna część jałowej Wyspy Zachodniej, znajdującej się w większości w posiadaniu Imperium z Nowego Świata. Jest to oficjalnie rodzaj kolonii, a w rzeczywistości przyczółek dla wojsk Imperium, zamierzających podbić cały Archipelag.
Klimat: Surowy, przez większość roku panuje zima, a w lecie temperatura dochodzi najwyżej do +10 stopni Celsjusza. Rzadkie opady i jałowość terenu sprawiły, że cała wyspa była w zasadzie nieatrakcyjna dla kolonistów z Teketi.
Fauna i Flora: Spotyka się jedynie karłowatą odmianę jeleni, zwaną Marykenami oraz parę gatunków małych ssaków i gryzoni. Niektórzy badacze utrzymują, że żyją tu także Węże Królewskie, olbrzymy, uważane
za gatunek wymarły na pozostałej części Archipelagu. Z Wyspy Zachodniej pochodzą również najprawdopodobniej Gobliny, z racji pokrewieństwa z Orkami, żyjącymi na wyspach niedaleko. Ich niewielki wzrost pasowałby do „karłowatego” świata zwierząt na tej wyspie. Gobliny są również dobrze przystosowane
do surowych warunków klimatycznych, co potwierdza hipotezę, że kiedyś zamieszkiwały jałowe stepy Wyspy Zachodniej. Na całym obszarze Wyspy spotykamy tę samą, mało urozmaiconą roślinność: małe, kolczaste krzaki pokrywają w zasadzie cały jej obszar, gdzieniegdzie wystają jeszcze karłowate krzaki mrozoodpornych porzeczek. Ziemia jest również pokryta warstwą mchów, które jednak pozostają aktywne przez dwa najcieplejsze miesiące i tylko wtedy prowadzą fotosyntezę.
Mieszkańcy: Jak już wspomniano, uważa się, że pierwotnymi mieszkańcami Wyspy Zachodniej były Gobliny, teraz jednak znajdują się tam nieliczne siedziby kolonistów Imperium. Niektórzy twierdzą, że wybudowano tam sieć fortec, mających posłużyć za schronienie wojskom inwazyjnym, ale nie mamy na to dowodów.

A2 – Północno-Zachodnia część Centralnej Wyspy oraz kawałek Zachodniej Wyspy (co do tego drugiego przyjmuje się opis sektora A1). Obszar w całości należy do Dubaru (Ratanu).
Klimat: Morski, wilgotny i wietrzny. Opady występują przez cały czas, morze jest często wzburzone, a klify wzdłuż całego wybrzeża praktycznie uniemożliwiają bezpieczna żeglugę. Wykształciły się tam żyzne gleby. Niekiedy występują niesamowite burze azotowe, pozbywające się nadmiarów energii w postaci spadających kul energii. Spotkanie z takim rodzajem pioruna może mieć ciekawe i pożyteczne, lub śmiertelne skutki.
Fauna i Flora: Spotyka się około 30 tys. Różnych gatunków zwierząt i owadów, typowych dla całego kontynentu, ale również parę osobników, żyjących tylko na tych terenach, a są to m.in.: Leniwiec Wielki – to bardzo ciekawe zwierzę, zwarzywszy na to, że przyciąga pioruny kuliste burzy azotowej i wykorzystuje ich energię do prowadzenia procesów życiowych przez wiele miesięcy, a skutkiem ubocznym jest to, że uderzenie kuli energii zmniejsza go parokrotnie do momentu, aż tej energii nie zużyje albo nie przekaże komuś/czemuś innemu. Oprócz Leniwca Wielkiego, charakterystycznym dla tego rejonu zwierzęciem jest istota pokrewna smokom i wywernom, ale o wiele od nich słabsza. Jest to Areous Dragonis, zwany potocznie Ścierwojadem. Żyje on na nadmorskich klifach a poluje zarówno na ryby morskie, jak i na dzieci, psy i inne istoty podobnej wielkości, przez co jest systematycznie tępiony. Większość terenu pokrywa bujna, zielona trawa oraz pola zbóż, uprawiane tutaj w wielkiej ilości. Gdzieniegdzie można się natknąć na sady jabłoni, lub na jej dzikie odmiany. Lasy są tylko sporadycznie i zawsze liściaste, a przeważają dęby oraz brzozy.
Mieszkańcy: Tereny te zamieszkują głównie ludzie oraz niziołki, uprawiający różne odmiany i gatunki zbóż. Jest to jeden z najmniej zaludnionych terenów Dubaru. Głównym miastem rejonu jest Taranis. Jeden
z najspokojniejszych obszarów Teketi.

A3 – Północna część Wyspy Centralnej, tutaj została „przyzwana” wyspa Atlantyda z innego wymiaru
na początku Ery Magii, a wraz z nią przybyli ludzie. Znajduje się tu główne miasto Ratanu: Atlantis, a także Rexiq. Część południowych terenów należy do Królestwa Handlowego.
Klimat: Bardzo zróżnicowany: nad morzem klimat przypomina ten z sektora A2, ale zmienia się drastycznie wraz z poruszaniem się w głąb lądu, na południe. Im dalej od wybrzeża, tym jest bardziej sucho, gleby stają się piaszczyste i nieurodzajne, zaczynają występować lasy iglaste, które upodobały sobie takie ziemie. Stamtąd można już dojrzeć niedalekie Góry Smocze (B2 i B3) oraz Wielką Pustynię/Wielką Pustkę (B3)
Fauna i Flora: Elipsy to szczególne zwierzęta, które występują tylko tu i nigdzie indziej. Wyglądają
jak jajowata meduza, unosząca się w powietrzu, osiągająca rozmiary do 4m średnicy. Oprócz roślinności
z sektora A2 występują tu także wspomniane lasy iglaste na południu oraz specyficzne Cierniste Morze, czyli spory obszar dawno obumarłych wielkich kolczastych krzewów. Drugi taki znajduje się wokół Pustkowi (B2).
Mieszkańcy: Prawie w 100% ludzie, potomkowie Atlantów. Mieszkają głównie na północy sektora, w osiedlach po parę tysięcy osób, niedaleko ich zrujnowanej stolicy – Atlantydy (co nie znaczy, że miasto nie funkcjonuje)

A4 – Jeden z najmniej rozwiniętych i zamieszkanych rejonów, w całości należy do Królestwa Handlowego, jedynie jego lewy dolny fragment znajduje się na Wyspie Centralnej, pozostała część to Ciepłe Morze oraz północny fragment Wschodniej Wyspy ze swoją bezkresną pustynią i legendarnymi skarbami umarłych królów w swoich zasypanych przez piach grobowcach.
Klimat: Niesłychanie gorący i suchy. Deszcze padają raz na kilkanaście lat (opisana część Wyspy Wschodniej). Na skrawku z Wyspy Centralnej klimat ten sam, co w A3.
Fauna i Flora: Na tym terenie nie występuje prawie żadna roślinność (nie wliczając kawałka sektora na Wyspie Centralnej, gdzie fauna i flora jest identyczna do tej z A3), z wyjątkiem palmy daktylowej, która występuje
tu w osiemnastu odmianach. Nie spotyka się zwierząt, jedynie dwa rywalizujące ze sobą gatunki owadów, mieszkających w palmach daktylowych.
Mieszkańcy: Jako takich nie ma. Teren jest całkowicie odludny, poza tym znajduje się tam święte dla ludzi
z Królestwa Handlowego miejsce pochówku większości ich władców, pilnie strzeżone przez potężną magię nekromandzką, która jedynie w tym kraju jest dozwolona, ale i tak tylko dla nielicznych

B1 – Obszar Morza Chłodnego, oraz skrawki Wyspy Zachodniej (opis A1) i Orkowej. Poniższy opis dotyczy całej Wyspy Orkowej. Nie należy ona do żadnego państwa, choć na jej wschodzie znajdują się miasta Ankartańskie, m.in. Rexviem – duże miasto-cytadela.
Klimat: Klimat na całej wyspie ma charakter wysokogórski, choć góry na niej są raczej niskie a pogoda łagodna. Powietrze jest tu rzadsze niż na innych terenach Teketi, a roślinność ogranicza się w większości do mchów i porostów. Obszar morski na południowy-wschód od wyspy jest prawie zawsze spokojny, niczym jezioro i m.in. stąd jego nazwa: Morze Mgieł – tam prawie zawsze wszystko spowite jest przez wyjątkowo gęste mgły na lustrzanej wodzie.
Fauna i Flora: Można tu spotkać większość gatunków dużych zwierząt górskich i leśnych, gdyż pośród łysych, skalistych szczytów znajdują się piękne, leśne doliny, pokryte lasami mieszanymi, choć z przewagą drzew iglastych. Żyją tu niedźwiedzie zarówno jaskiniowe, które upodobały sobie pieczary niedaleko klifów i rozpadlin na wschodzie wyspy, ale również spotyka się niedźwiedzie brunatne, mieszkające w dziewiczych górskich dolinach. Orkowa Wyspa ma olbrzymie zasoby rud metali, takich jak miedź, żelazo, złoto oraz srebro, a także
w miejscach pradawnych lasów ułożyły się płytko usytuowane zasoby węgla, wszystko to tylko czeka na
eksploatację. Ciekawostką jest, że żyje tutaj gatunek, będący mieszanką łosia leśnego z kozicą górską i, choć to wydaje się niemożliwe, ma się całkiem dobrze. W języku Orków nazywany jest Szabth Grath – Rogacz Górski.
Mieszkańcy: Od niepamiętnych czasów, głównymi mieszkańcami Orkowej Wyspy byli właśnie Orkowie, którzy żyją tu do tej pory, od czasu do czasu wyruszając na łupieską wyprawę na Centralną Wyspę. Podobno Orkowie są na tyle zaawansowani kulturowo i technicznie, że udało im się stworzyć zgraną społeczność, mieszkającą w paru plemionach/szczepach (przetłumaczenie z orkowego jest niemożliwe). Podobno gdzieś,
w którejś dolinie Orkowej wyspy, wybudowali twierdzę, mającą spełniać walory obronne i służyć ich władcy
za siedzibę.

B2 – Tereny południowo-zachodnie Ratanu, oraz większość terytorium Ankartan, wraz z jego stolicą, o tej samej nazwie. Mniej więcej w centralnej części sektora znajdują się złowrogie Pustkowia.
Klimat: Klimat umiarkowany, a z racji wyjątkowo małej aktywności morza w tych rejonach, zachodzi tu dziwne zjawisko wiatrów ze wschodu, ze Smoczych Gór, kierujących się przez pustkowia aż do morza, co niweluje się z minimalną bryzą morską, powodując całkowity brak wiatru na paśmie 4 km od morza, co z kolei jest przyczyną wysokiej temperatury przez cały rok. Reszta sektora ma już tradycyjne pory roku, choć u podnóży Smoczych Gór klimat jest ostrzejszy, a temperatura nigdy nie wzrasta powyżej +15 stopni Celsjusza.
Fauna i Flora: Tutaj spotyka się najwięcej gatunków zwierząt, od zupełnie zwykłych i pospolitych, poprzez naprawdę niezwykłe okazy, na legendarnych kończąc. Zdaje się, że obszar B2 jest najbardziej optymalnym środowiskiem dla wszystkich stworzeń. Nie ma sensu wymieniać jakichkolwiek, bo zaczynając od jednego niezwykłego gatunku, należy wspomnieć o pięciu podobnych. Roślinność jest tu również najbardziej zróżnicowana – od gór, po Pustkowia, na jeziorach, bagnach i lasach kończąc. Jest to zdecydowanie najbardziej atrakcyjny obszar dla wszelkiej maści życia.
Mieszkańcy: Na początku te tereny były zamieszkiwane przez krasnoludy, ale obecnie jest tutaj bardo dużo istot wszystkich gatunków humanoidalnych... chociaż nie tylko.

B3 – Jeden z niewielu sektorów całkowicie odciętych od morza. Znajdują się tu Góry Smocze na zachodzie i w centrum, a na wschód od nich rozciąga się Wielka Pustynia (tu patrz opis A4). Region ten podzielony jest na trzy państwa: Dubar (Ratan), Królestwo Handlowe i Królestwo Leśnych Elfów.
Klimat: Nie licząc terenów Wielkiej Pustyni, region ma charakter wysokogórski. W przeciwieństwie jednak do klimatu Orkowej Wyspy, tutaj cały rok wieją bardzo silne wiatry w kierunku zachodnim i bez przerwy zalega śnieg. Jedynie w dolnych warstwach gór wśród skalistego terenu rosną karłowate krzewy oraz kwitną specyficzne, fosforyzujące kwiatomchy.
Fauna i Flora: Spotyka się małe ssaki i gryzonie, oraz sokoły górskie. Gdzieniegdzie natknąć się można na tzw. Koniki Goblińskie, małe kuce, pokryte gęstym futrem, których traperzy Goblinów używają jako wierzchowców. Oprócz wspomnianych wcześniej krzewów i kwiatomchów, rośnie tu także odmiana gruszy, która nie osiąga więcej niż 50cm wysokości i daje owoce wielkości wiśni.
Mieszkańcy: Góry Smocze są pokryte siecią tuneli, wykutą prawdopodobnie przez nie ucywilizowane Trolle tysiące lat temu. Obecnie stanowią siedzibę dla Goblinów, słyszano też o ukrytych tam siedzibach klanów Krasnoludów, szajkach przemytników i złodziei. Istnieją pogłoski o paru smokach, zamieszkujących niezmierzone korytarze pod szczytami górskimi.

B4 – Tereny prawie w 100% należące do Neutralnego Królestwa, jak również zdecydowana ich część
jest identyczna, jak pustynia opisana w sektorze A4.
Mieszkańcy: Tutaj, na Wschodniej Wyspie, znajduje się stolica Królestwa Handlowego, Urh. Jest to wielkie miasto z mnóstwem pomników i monumentów, a wszystko wzniesione z płyt piaskowca, więc wrażenie, jakie robi odbijające się słońce od kremowo-białego krajobrazu jest zdumiewające i napawa zachwytem.
W większości zamieszkane przez ludzi o czarnej, lub brązowej karnacji.

C1 – Część Chłodnego Morza, oraz południowy fragment Orkowej Wyspy (patrz B1)

C2 – Obszary, gdzie zaczyna się Wielka Puszcza. Tutaj Leśne Elfy założyły swoje królestwo, ze słynnym Kryształowym Pałacem, zamieszkiwanym przez arystokratyczne rody Wysokich Elfów (inaczej Elfy Wysokiego Rodu). Obszary te są w zasadzie nieprzejezdne i rzadko kto odnajdzie ukryte ścieżki, by dotrzeć do serca Królestwa Leśnych Elfów.
Klimat: Klimat jest tutaj raczej chłodny, choć zima, jako pora roku nie występuje. Cały w zasadzie teren zajmuje nieprzebyta Wielka Puszcza, przez co nie ma wielu informacji o szczegółach klimatu.
Fauna i Fora: Spotyka się tutaj ogromną ilość zwierząt leśnych i bagiennych a szacuje się, że zaledwie połowa z nich została odkryta i sklasyfikowana. Przypuszczalnie żyje tutaj wiele legendarnych gatunków, o których istnieniu pamiętają dziś tylko nieliczni Wysocy Elfowie. Większość terenu pokrywają bardzo stare drzewa liściaste. Teren jest zapuszczony do tego stopnia, że w niektórych miejscach w podłożu rosną tylko pasożyty, żerujące na pniach liściastych olbrzymów - jest tam za mało światła i innych składników, niezbędnych
do fotosyntezy, ze nic innego oprócz paru gatunków pasożytniczych mchów i winorośli tam nie egzystuje. Mimo to, gęstość konarów wielkich drzew uniemożliwia swobodne poruszanie się po tych terenach.
Mieszkańcy: Tereny te zamieszkują w zasadzie tylko Leśni Elfowie i ich arystokratyczni kuzyni - Wysocy Elfowie. Nikt spoza ich społeczności nie jest w stanie stwierdzić położenia ich miasta, ukrytego gdzieś w puszczy.

C3 – Teren w zasadzie w 100% pokryty Wielką Puszczą. Jest punktem sporu pomiędzy graniczącymi
tu państwami: Królestwem Leśnych Elfów, Imperium Leśnych Driad, Wyzwolonej Dzielnicy Ratanu oraz Królestwa Handlowego.
Klimat: Patrz C2
Fauna i Flora: Patrz C2
Mieszkańcy: Na południowym zachodzie mieszka w zasadzie cała ludność Imperium Leśnych Driad, rządzonym przez Imperatorkę. W rzeczywistości jest to słabe i rozpadające się państewko, w dodatku wrogo nastawione do wszystkich obcych. Cały obszar C3 jest przez driady uważany za ich Świętą Puszczę, przez
co dochodzi do częstych napadów na sąsiednie państwa.

C4 – Teren w prawie 100% należący do Wyzwolonej Dzielnicy Ratanu –państwa o legendarnych wielkich górskich fortecach i barwnych miastach, ukrytych w dolinach oraz w bezkresnych tunelach pod śnieżnymi szczytami. Cały południowo-wschodni teren Centralnej Wyspy zajmują Kryształowe Góry, będące
w całości na terytorium Wyzwolonej Dzielnicy (swoją nazwę wzięły od złóż najróżniejszych minerałów, które obficie się tu spotyka).
Klimat: Znowu mamy do czynienia z wysokogórskim klimatem, wyjątkowo podobnym do tego z Gór Smoczych (patrz B3). Południowy teren Wyspy Wschodniej ma klimat pustynny (patrz A4)
Fauna i Flora: Spotyka się w zasadzie tylko drobne gryzonie oraz polujące na nie drapieżne ptaki wielkości sokoła, o nazwie Quiazgatexico (na szczęście dla wielu podróżnych, miejscowi płynnie władają też tradycyjnym językiem). Od czasu do czasu widuje się puszczone samopas górskie bydło, wyglądające na połączenie kozła z wołem. Oprócz kwiatomchów, sporadycznie tu występujących (patrz B3), są trzy gatunki gorzkiej i ostrej trawy, którą żywić się mogą tylko przedstawiciele gatunku bydła górskiego.
Mieszkańcy: Obecnie żyją tu już tylko klany wyspecjalizowanych wojowników, tworzących wspólnie prawie całą społeczność Wyzwolonej Dzielnicy Ratanu. Słyną na całe Teketi z wytwarzania mieczy zwanych Katana – niezwykle wytrzymałych, lekkich, ostrych i poręcznych – zabójczej broni w rękach wyszkolonego wojownika. Utrzymują się z wytwarzania tej właśnie broni, sprzedając ją po ogromnych cenach na cały znany świat.

D1 – Niektórzy twierdzą, że na południowych wodach Chłodnego Morza znajduje się wyspa. Być może,
ale nie mamy dowodów. Pewnym jest, że zdecydowana większość obszaru D1 (o ile nie cały ten obszar) to woda, woda i jeszcze raz woda.

D2 – Obszar w większości należący do Trangilii. Państwo to ma całkowicie w... głębokim poważaniu całą resztę świata.
Klimat: Raczej wilgotny, morski, ale i łagodny. Występują tu wyjątkowo silne prądy oceaniczne, opływające cały półwysep, na którym znajduje się Trangilia, co powoduje wyjątkowo ciekawe zestawienie pór roku: przeważnie jest tu i mokro i ciepło a wiosna łudząco przypomina zimę. Tylko czasami temperatura spada poniżej 0 stopni Celsjusza. Wtedy lekkie, ciepłe mżawki zamieniają się w delikatne opady śniegu.
Fauna i Flora: Spotyka się dużo zwierząt stepowych, choć tereny obszaru D2 są raczej zróżnicowane. Migracja takich zwierząt do tego sektora jest spowodowana brakiem pożywienia na równinach na wschodzie, w sektorze D3. Krajobraz jest pagórkowaty, gęsto usiany małymi laskami brzozowymi na przemian ze skupiskami dzikich jezior i stawów, a także bujnych łąk. Tutaj spotyka się najwięcej odmian ptaków, szczególnie gatunków wodnych.
Mieszkańcy: Prawie w całości teren ten zamieszkany jest przez arystokratyczne rodziny, książąt, baronów, baronetów, hrabiów i innych. Prawie każdy ma jakiś tytuł szlachecki i bardzo się nim chwali. Mieszkańcy Trangilii to w większości Ludzie, choć zdarzają się wyjątki (Niziołki, Tytani, Elfowie).

D3 – Stepy te należą o dziwo do Imperium Leśnych Driad, choć nikt nie widział tam ani jednej Driady od paru dziesięcioleci. W rzeczywistości władane są przez półdzikie plemiona (w większości są to wygnańcy z różnych kultur, choć parę klanów składa się z rodzin Trolli). Mieszkają w skupiskach namiotów pośrodku stepu i żyją
z polowań na okoliczne stada zwierząt.
Klimat: W zasadzie suchy. Istnieje pora deszczowa, kiedy to znad Kryształowych Gór wiatry przywieją w głąb lądu mroźne powietrze razem z drobinkami śniegu i lodu, skraplające się nad równinami. Pora ta trwa
do 8 tygodni. Ilości deszczu, spadające wtedy na wysuszoną ziemię sprawiają, że przyroda odżywa i utrzymuje się do następnej pory deszczowej. Niestety, od paru lat ta pora jest mało obfita i roślinność ginie, zmuszając zwierzęta do przeniesienia się gdzie indziej, bardziej na zachód.
Fauna i Flora: Są tu zebry, lamparty, lwy, antylopy, żyrafy, węże, hieny, gryzonie, ptaki – wszystko, co tylko przyroda mogła wymyślić. A w zasadzie były, bo brak roślinności, a przynajmniej mała jej ilość uniemożliwia tym wszystkim zwierzętom funkcjonowanie. Zostały zmuszone do odejścia. Obecnie nie spotyka się już prawie żadnych roślin, a cały ten obszar pustynnieje coraz bardziej.
Mieszkańcy: Wspomniane już koczownicze plemiona są zmuszone do ataków i zdobywania ziem na północ
i na zachód od sektora D3, co jeszcze pogarsza stosunki międzynarodowe i stabilność w tym rejonie.

D4 – Południowy wschód Centralnej Wyspy (patrz C4), w całości należący do Wyzwolonej Dzielnicy Ratanu, oraz ogromny obszar Ciepłego Morza. Nic poza tym.


I to jest właśnie z grubsza opisany świat Archipelagu Teketi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Gra FRPG w świecie Leśnych Bezdroży - Strona Główna -> Dla Nowych Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin